Gjërat e përditshme që kanë ngjyra të veçanta për një arsye të caktuar

163

Syri i njeriut është i aftë të shohë më shumë se 7 milion ngjyra. Falë faktit se ne shohim shumë ngjyra të ndryshme, ne mund t’i përdorim ato në avantazhin tonë për ta bërë jetën tonë më të lehtë. Me kalimin e kohës, njerëzit kanë krijuar gjëra që ne shohim në jetën tonë të përditshme në ngjyra të caktuara për arsye interesante.

Ne tani do të deshifrojmë arsyet pse 10 gjërat në jetën tonë të përditshme kanë një ngjyrë specifike.

Hidrantet e zjarrit

Hidrantët e zjarrit kanë ngjyra të ndryshme për të përfaqësuar sa gallona në minutë (GPM) mund të prodhojnë. Hidrantë të ndryshëm zjarri përdoren për të ndaluar lloje të ndryshme të zjarreve, në varësi të madhësisë.

Ngjyrat më të njohura janë e kuqe, portokalli, jeshile dhe blu.

Aeroplanët tregtarë

Një shumë e aeroplanëve komercialë janë lyer më ngjyrë të bardhë për të pasqyruar rrezet e diellit. Kjo do të ndihmojë në zvogëlimin e dëmtimit të shkaktuar nga dielli dhe parandalimin e mbinxehjes së aeroplanit. Lyerja e avionëve me ngjyrë të bardhë gjithashtu i ndihmon ata të marrin më pak kohë për t’u ftohur kur janë të parkuar.

Gomat

Goma që përdoret për të prodhuar goma e makinave është në të vërtetë e bardhë, por  karboni i zi shtohet për të zgjatur jetëgjatësinë e tyre. Kjo rrjedhimisht i bën ato të zeza. E zeza e karbonit rrit forcën dhe qëndrueshmërinë e gomave duke kryer largimin e nxehtësisë dhe duke i mbrojtjur ato nga rrezet UV.

Ngjyrat e semaforit

Deri më tani të gjithë duhet t’i njohim 3 ngjyrat e semaforit. E kuqe do të thotë ndal, jeshile do të thotë vazhdo dhe ajo portokalli do të thotë bëhu gati. Sidoqoftë, ekziston një arsye pse u zgjodhën këto ngjyra.

E kuqja është ngjyra me gjatësinë e valës më të gjatë që do të thotë se mund të shihet nga një distancë më e madhe, duke lejuar shoferët ta shohin atë nga larg. E verdha ka një gjatësi vale më të shkurtër se e kuqja, por është më e gjatë se jeshilja. Këto gjatësi vale e bëjnë më të qartë kur dritat ndryshojnë nga jeshile në të verdhë ose nga e verdha në e kuqe.

Vizat e vardha

Ngjyrat e kundërta bardh e zi në vendkalime i bëjnë ato të dukshme nga larg. Kjo u jep shoferëve kohë të mjaftueshme për të ulur shpejtësinë e tyre dhe i lënë njerëzit të kalojnë rrugën. Këto 2 ngjyra të kundërta gjithashtu ndihmojnë këmbësorët të dalin në sfond.

Autobusët e shkollës

Ngjyra e verdhë në autobusët e shkollës u zgjodh për arsye sigurie. Ngjyrat e kundërta, e verdha dhe e zeza në autobusët e shkollës i ndihmojnë ata të vihen re lehtësisht nga nxënësit, veçanërisht në mëngjes. Këto 2 ngjyra gjithashtu ndihmojnë shoferet e tjerë të vërejnë autobusin e shkollës gjatë orëve më të errëta.

Taksitë

Ngjashëm me autobusët shkollorë, ngjyra e verdhë e përdorur në taksi i bën ato të lehta për tu njohur. E verdha është një ngjyrë që dallohet lehtësisht nga të tjerët në rrugë.

Topat e futbollit

Kur topat e futbollit filluan të bëhen prej plastike, ato u zbardhën. Megjithatë, kompania Adidas vendosi të shtojë gjithashtu të zezë në to. Topat bardh e zi ishin më të lehtë për tu parë në TV sepse në atë kohë, pamjet në TV ishin gjithashtu bardh e zi.

Letra e tualetit

Letra e tualetit ka ngjyrën e bardhë sepse është zbardhur. Pa zbardhuesin, letra do të kishte një ngjyrë kafe. Letra e tualetit nuk gjendet në shumë ngjyra të tjera sepse kompanitë do të duhej ta ngjyrosnin atë dhe do t’u kushtonte atyre më shumë para. Kjo do të thotë që letra higjienike është e bardhë sepse është më kosto-efektive.

Megjithatë, kjo nuk është arsyeja e vetme për ngjyrën e tyre. Letra e tualetit me ngjyrë nuk do të dekompozohej aq shpejt. Gjithashtu, kur u krijua letra me ngjyrë, shumë mjekë e shoqëruan atë me rreziqe të mëdha shëndetësore. E bardha ishte një zgjedhje e sigurt.

Platformat e mediave sociale

Edhe pse platformat e mediave sociale kanë ngjyra të ndryshme në logot e tyre, shumë prej tyre përdorin ngjyrën blu. Kjo për shkak se ngjyra blu është e lidhur me intelektin dhe mendjen të cilat janë të lidhura me aktin e komunikimit.

Kjo ngjyrë gjithashtu përfaqëson siguri dhe besueshmëri. Kompanitë e mediave sociale duan që njerëzit të ndjehen të sigurt ndërsa komunikojnë me të tjerët, kështu që vendosën për ngjyrën blu.