
Prototipi I baterise ‘strukturore” I Universitetit te Teknologjisë Chalmers është bërë nga fabrika e karbonit dhe hap rrugën për zgjidhjen e ruajtjes së energjisë për automjetet me energji elektrike dhe përdorime të tjera.




Berlini është duke menduar për një përsosmëri drejt një lëvizje ‘të gjelbër’.
Një model I ri I baterisë strukturore ka lindur nga idetë dhe eksperimentet e Universitetit Chalmers, një super bateri e së ardhmes që sot ofron një efikasitet prej 10 herë më të lartë se prototipi i testuar deri tani.
Bateria përmban fibra karboni të cilat përdoren si elektrodë, si përcjellës dhe si mjet për transmetimin e energjisë pa masë në automjetet me energji elektrike dhe përdorime të tjera të motorëve elektrikë për ti thënë lamtumirë lëndëve ndjekëse fosile.




Dallimi midis baterisë së re dhe atyre në përdorim aktual deri më tani është se, kohët e fundit prodhojnë energji dhe shtojnë peshë në automjetin në të cilin janë montuar, por nuk kontriubojnë në ruajtjen e energjisë.
Nga ana tjetër, bateritë e reja strukturore gjithashtu ofrojnë këtë funksion dhe zvogëlojnë ndjeshëm peshën e baterive si pjesë e peshës totale që do të zhvendoset me shtytje elektrike.
E dukshme: duke zvogëluar peshën e saj gjithashtu zvogëlon energjinë e nevojshme për ta lëvizur atë, si dhe kostot dhe kohën e karikimit.
Bateria e re, në projektin e së cilës mori pjesë KTH suedez, ndoshta qendra maksimale e studimit të përsosmërisë e zbatueshme për prodhimin në fuqinë e parë nordike, ofron një fuqi prej 24Wh për kilogram, që është rreth 20% e baterive në përdorim deri më tani.
Por energjia më e ulët e furnizuar është një disavantazh që sipas studiuesve kompensohet më shumë nga zvogëlimi I madhi peshës dhe si pasojë nga zvogëlimi proporcionalisht I energjisë së nevojshme për të lëvizur automjetin, një avantazh I mafh sipas studiuesve në Chalmers KTH, krahasuar me bateritë e limitit.




Një bateri e këtij lloji është punuar në vitin 2007-të, por kjo duket se është përpjekja e parë e suksesshme dhe efikase.
Përkthehu All News